בלוג ומאמרים

האם טיפולי אסתטיקה ממכרים?

מישהי בוחנת את קמטי פניה במראה

טיפולי אסתטיקה עושים פלאים לעור פנינו ומשפרים את המראה ואת התחושה שלנו על ידי גירוי טבעי של הגוף להמשיך ולשמור על בריאותו וחיותו. למרות יתרונות אלו, הרבה אנשים חוששים להתחיל עם טיפולי אסתטיקה מהפחד שטיפולים אלו ממכרים. בנושא זה נעסוק במאמר זה.

האם טיפולי אסתטיקה ממכרים?

התשובה הקצרה והחד משמעית היא – לא! טיפולי אסתטיקה אינם נעשים עם חומרים ממכרים ולכן אין התמכרות פיזית לטיפולים. לאחר טיפול אסתטי אנו נחוש שיפור משמעותי באיכות העור שלנו ובמראנו.
החומרים נספגים בגופנו בצורה טבעית אך לאחר מספר חודשים הם נספגים לגמרי ויש צורך לחדשם.

כיצד בעצם הטיפול משפיע על גופנו?

הגוף שלנו מתחיל לאבד את יכולתו הטבעית לייצר כמות מספקת של קלוגן באופן טבעי. הקלוגן אחראי על איכות ובריאות העור שלנו הכולל: ברק, לחות, טקסטורה, נפח ועוד.
בהזרקת חומרים פעילים טבעיים, העור שלנו מקבל עידוד להמשיך ולייצר קלוגן זה. ובנוסף העור מקבל נוזלים רבים אשר תורמים למראה, לנפח ולבריאות העור.

למה הטיפול מאבד מכוחו וצריך לחזור עליו?

אחד היתרונות הבולטים של חומרי ההזרקה(חומצה הילורונית, רדיאס ועוד) זה שהם מתקבלים על ידי גופנו בצורה טבעית. לאחר מספר חודשים, החומר פשוט נספג לגמרי ויוצא מגופנו.
במהלך חודשים אלה החומרים הפעילים נותנים בוסט רציני לאיכות העור ולאחר שהחומר נעלם מגופנו יש צורך לחדשו במידה ורוצים להמשיך ולתת לגופנו את הדחיפה החיובית הזו.

אז מה בעצם ממכר פה?

אנחנו יודעות שבהחלט אפשר להתמכר לתחושה הטובה ולמראה הצעיר ושעם הזמן, "התיאבון גדל״ והרצון להיראות יותר ויותר צעירה ולהמשיך ולהילחם בכל קמט אפשרי. המרדף הזה עלול לגרום לנו לאבד את הכוון. ולכן, פה אני נכנסת לתמונה.

מהי אחריות שלי כרופאה המטפלת שלך?

אני מאמינה שהתפקיד שלי הוא לשמור על המטופלת שלי ולהזכיר לה מה נכון לה ובאיזה מינון על מנת לשמור על מראה טבעי. להשאיר אותה אל מול המטרות שלה אשר הגדרנו יחד בתחילת התהליך בפגישת הייעוץ.
כדי לוודא שאנחנו במסלול הנכון, אנחנו מצלמות תמונות של לפני ואחרי הטיפולים שיהיה לנו את היכולת להשוות ולשמר את המראה הטבעי ולאפשר לכל אחת להיות הכי יפה ובריאה שניתן מבלי להגזים ולאבד את הצפון.

האם יש דבר כזה ״התמכרות חיובית״?

יש דבר אחד שאני לגמרי מרשה ומעודדת להתמכר אליו: מחמאות רבות שאת מקבלת ותמשיכי לקבל, כי באמת שאין דבר יותר כיף מזה.

מוזמנת אלי לפגישת ייעוץ

מוזמנים לשתף למי שנראה לכם רלוונטי

לקביעת פגישת היכרות

אנו מתחייבים לא להעביר מידע זה לאף אחד מתוך כבוד לפרטיותכם.

כתבות רלוונטיות
בחינת אסימטריה

אסימטריה אסתטית

מהי אסימטריה? אסימטריה מתארת מצב של חוסר איזון בין שני הצדדים: צד אחד עלול להיות גדול יותר, גבוה יותר, שמן יותר, חד יותר, כהה יותר

קראי עוד »

פגישת היכרות חינם

אשמח להיפגש ולהכיר אותך ואת הסיבה שבגללה הגעת לאתר זה. אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי אבל מה שאני יותר אוהבת זה לראות את החיוך של הלקוחות שלי ואת האושר שלהן כשהן יוצאות מהקליניקה וחוזרות לחייהן: 

מסופקות יותר, שמחות יותר, יפות יותר! :) 

השאירי את מספר הטלפון שלך ואחזור אליך בהקדם.