בלוג ומאמרים

טיפולי אסתטיקה לגבר הישראלי

בשנים האחרונות אנו עדים לדרישה ההולכת וגוברת מגברים רבים אשר רוצים להיטיב את מצבם הפיזי ולהילחם בסממני הזקנה וכל זאת מבלי להגיע לניתוחים כירורגים פלסטים מיותרים וזאת באמצעות טיפולי האסתטיקה. עולם האסתטיקה לומד ומתאים את עצמו לדרישה זו ובהתאם גם את הטיפולים כך שיתאימו לגברים ונשים כאחד.
לשמחתי, עם השנים, אני נתקלת גם אצלי בקליניקות הבוטיק שלי ביותר ויותר גברים פרוגרסיבים אשר למדו להעריך ולהנות מיתרונות טיפולי האסתטיקה. פעמים רבות זה מתחיל מביקור משותף שלהם עם נשותיהם ו"על הדרך" הם מתנסים בחוויה זו ומשם הביקורים החוזרים והפצת הבשורה המשמחת לחבריהם. גברים רוצים להיראות יותר רלוונטים ועכשווים במקצועם והם רוצים להתרחק מתדמית ה"מבוגר", "זקן", "לא רלוונטי". הפנים הם כרטיס הביקור שלהם ולכן חשוב להם מאוד המראה שלהם והם מגיעים עם נכונות לעשות משהו בנידון.
אני מברכת על כך שגברים רבים מבינים ומכירים ביתרונות אלו ומצטרפים למעגל האנשים אשר לוקחים את מצב העור שלהם בידיים שלהם וכתוצאה מכך נראים ומרגישים נפלא!
במאמר זה תקבלו ממני מידע נרחב על הטיפולים המתאימים לכם הגברים. אתמקד במניעים ואציג אלו טיפולים עומדים לרשותכם. אני מקווה כי לאחר קריאת מאמר זה תקבלו מספיק מידע ותרגישו בנוח להתחיל לטפל בעצמכם ובכך לשפר את מצבכם הפיזי והרגשי. אם יש לכם שאלות נוספות, מוזמנים ליצור קשר.

באיזה גיל הגבר הישראלי מתחיל טיפולי אסתטיקה?

הגבר הישראלי לרוב יתחיל עם טיפולים אסתטיים בשנות ה 40-50 לחייו. וזאת ממספר סיבות:
הילדים מגלים עצמאות ומגיעים לגיל שהם "שומרים מרחק" מהוריהם ולהורה מתפנה זמן לעצמו ולטיפוח שלו.
• בגיל זה ספורט נכנס בצורה יותר משמעותית ודומיננטית לחיינו ובאופן טבעי גם המודעות לבריאות הגוף והנפש.
תזונה ואורח חיים – המודעות הולכת ועולה בכל הקשור לתזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא: הקפדה על שעות שינה, הפסקת עישון, ספורט, איזון בחיים, טיפוח אישי ועוד
יכולת כלכלית גבוהה יותר – בגיל זה לרוב הקריירה כבר יציבה ובשלב מתקדם, מה שמאפשר לנו להתחיל ולהשקיע בשיפור ושדרוג עצמי בין אם מדובר בקורסים, חוגי העשרה ובין אם מדובר בטיפולי אסתטיקה.
חברה ישראלית מתקדמת ומכילה – אם בעבר טיפולים אלו היו עבור נשים בלבד, הרי שכיום גם גברים יכולים להיעזר בתחום זה מבלי להירתע לעשות זאת. החברה שלנו מכילה ומקבלת שינויים אלה בברכה.

האזורים המבוקשים ביותר לטיפולי גברים:

  • קמטים בצידי האף
  • קוו הלסת
  • קמט בסנטר
  • קמטים במצח

 

כיצד גברים מטפלים בעצמם בשלב הראשון

הדבר הראשון אשר רוב הגברים מבקשים לעשות במסגרת טיפולי אסתטיקה לגבר הוא להילחם בפגמי ההזדקנות המופיעים על הפנים. קמטים במצח, סדקים בשפתיים ועוד. הגברים ירצו לשפר את עור הפנים ואפשר בהחלט לעשות זאת בעזרת מריחת קרמים, סרומים ומשחות כאלו ואחרות אך אפקטיביות מוצרים אלו תעזור עד לרמה מסויימת. אין תחליף אמיתי לטיפול תת עורי אשר מעודד התחדשות ומעכב את תהליכי ההזקדנות הטבעיים. מוזמנים לקרוא במאמר זה עוד על מבנה העור והאופציות העומדות בפניכם

האם אפשר להסתפק בקרמים וסרומים?

יש לא מעט קרמים וסרומים בשוק המכילים חומצה היאלורונית אך אינם באמת מטפלים לגמרי בבעיית ההזדקנות מכיוון שאינם חודרים לעומק העור ולכן מספקים טיפול שטחי בלבד. יתרון נוסף בהזרקת החומר לעומת מריחתו בקרמים וסרומים הינו אפקט ההרמה (ליפט) בהזרקה נקודתית.

מגוון טיפולים מומלצים לגבר הישראלי:

1. הזרקות בוטוקס לגבר – אצל גברים הבעות פנים מפותחות מאוד: כעס, גועל, בוז, עצב ואושר.
בדרך כלל גברים פונים אלינו לקליניקה בשלב שיש להם קמטים אלו גם בזמן פעילות השריר וגם בזמן הרפוי ולכן יש צורך בטיפול דו-שלבי. כלומר, שרירי הפנים אצל גברים גדולים, עבים וחזקים יותר ולכן יש צורך במינון גבוה יותר של החומר הפעיל (בוטוקס). בנוסף יש צורך לטפל בקמטים קיימים וזאת באמצעות השלב השני – טישטוש הקמטים עם חומר שמטפל באיכות העור ובכך "מעלים" את הקמט (חומצה היאלורונית, רדיאס).

3. פיסול קו הלסת והסנטר – בפניו של גבר קו הלסת הינו החשוב והדומיננטי ביותר. קו לסת חד וברור ישדר מראה צעיר יותר, עוצמתי ודומיננטי. לצורך זה אני מטפלת באמצעות חומר מילוי "רדיאס" (Radiesse) – חומר על בסיס סידן הנותן לנו מראה יותר חד (בשונה מחומצה היאלורונית אשר מרככת ומעגלת). חומר זה מאוד סמיך ולכן מותאם לחידוד קו הלסת והסנטר. יתרון נוסף בשימוש בחומר זה הינו בהרמה ומתיחה של מבנה הפנים. (פעולת ליפט ללא ניתוח!).

4. שיקום עור יבש – עם השנים, היכולת הטבעית של העור להפיק בעצמו חומצה היאלורונית קטנה ולכן יש צורך בהזרקת חומצה היאלורונית אשר מושכת לכיוונה נוזלים ובכך נותנת לעור מראה יותר בריא ללא סימני יובש. לעיתים קרובות אשתמש בטיפולי Belotero Revive , Profhilo.

5. טיפול מפנק ומעשיר באמצעות מכשור רפואי Geneo – חידוש שכבת העור העליונה וקבלת מראה נקי ורענן. לרוב גברים רגישים יותר לכאב ולכן טיפול זה מאוד מתאים להם.

לסיכום

קיבלתם מידע רב על טיפולי אסתטיקה המותאמים לגבר. כך נוצר מצב בו ישנו תחום של טיפולים אשר הולך וגדל ככל שהשנים עוברות. טיפולים שכאלו מתעדכנים להם בעת זאת מכיוון שישנה התפתחות טכנולוגית רחבה והביקוש גדל.

בזכות הטכנולוגיה והחדשנות בעולם האסתטיקה ישנם יותר מכשירים ושיטות אשר בעזרתן ניתן לרפא יותר בעיות הקשורות לאסתטיקה בכלל וליופי הגברי בפרט.

כעת כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. הלכתם לאיבוד? יש לכם שאלות נוספות? מוזמנים אלי לפגישת היכרות שבה אוכל להציג בפניכם את האופציות ולבנות עבורכם תוכנית טיפולית קצרה ואפקטיבית. מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מוזמנים לשתף למי שנראה לכם רלוונטי

לקביעת פגישת היכרות

אנו מתחייבים לא להעביר מידע זה לאף אחד מתוך כבוד לפרטיותכם.

כתבות רלוונטיות
בחינת אסימטריה

אסימטריה אסתטית

מהי אסימטריה? אסימטריה מתארת מצב של חוסר איזון בין שני הצדדים: צד אחד עלול להיות גדול יותר, גבוה יותר, שמן יותר, חד יותר, כהה יותר

קראי עוד »

פגישת היכרות חינם

אשמח להיפגש ולהכיר אותך ואת הסיבה שבגללה הגעת לאתר זה. אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי אבל מה שאני יותר אוהבת זה לראות את החיוך של הלקוחות שלי ואת האושר שלהן כשהן יוצאות מהקליניקה וחוזרות לחייהן: 

מסופקות יותר, שמחות יותר, יפות יותר! :) 

השאירי את מספר הטלפון שלך ואחזור אליך בהקדם.