בלוג ומאמרים

האופציות העומדות לרשותך להעלמת קמטים

שיטות שונות להעלמת קמטים

כיום המודעות לטיפוח האישי והנראות שלנו כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו מאוד גבוהה. אנו מבינים כי המראה שלנו משפיע באופן ישיר גם על הרגשות והתחושות שלנו. ולא פחות חשוב המראה שלנו הוא גם הכרטיס ביקור שלנו ברמה המקצועית והחברתית.
ולכן, מובן כי יש לנו שאיפה טבעית לגמרי לשפר את מצבנו ולשאוף לשלמות טבעית ככל שניתן. כמובן, זהו רובד אחד בחיינו ואין אני רומזת כי המראה החיצוני שלנו הוא הדבר הכי חשוב. בריאות העור שלנו חשובה מאוד וישנם תופעות ותהליכים טבעיים רבים אשר מתרחשים עם השנים כתוצאה ממספר גורמים: חשיפה מרובה לשמש הישראלית, סטרס, עישון, הזדקנות העור, תזונה ואורך החיים שלנו. כל זה משפיע על גופנו כמכלול, אחד האזורים הכי בולטים זה עור פנינו.

במאמר זה אסקור את האפשרויות העומדות בפנינו תודות לעולם הטיפולים האסתטיים הרחב, המתקדם והאפקטיבי אשר חוסך לנו במצבים רבים הגעה לשולחן הניתוחים הכירוגי! גם אם המנתח הטוב ביותר יטפל בכן, עדיין קיימת האפשרות לטעות שתתגלה כגורלית. אם בעבר האופציה היחידה שלנו היתה ניתוח כירורגי, עם כל הסיכונים הכרוכים בזה, כיום ישנם טיפולים יעילים להעלמת הקמטים אשר עומדים לרשותנו בצורה בטוחה, ברורה ובמחיר נוח.

*תחום זה מתאים גם לגברים וגם לנשים, בטווח הגילאים 30-60 ובעלויות משתנות. מאמר זה נכתב בלשון נקבה אך פונה לשני המינים.

מתי נשים מבינות כי הגיע השלב לטפל בעור פניהן בצורה מקצועית – ללא ניתוחים

מההתנסות שלי עם מטופלות רבות, גיליתי כי למרות שהן מגיל צעיר מקפידות לטפח את עור פניהן בדרכים רבות: ניקיון, משחות, קרמים, ביקורים אצל הקוסמטיקאית ועוד. מצבן עדין ממשיך ומתדרדר באופן טבעי עם התבגרותן. בזכות שגרת טיפולים זו רובן לא נרתעות מטיפולים קוסמטים ובשלות להגיע לטפולים אסתטים ובכך בעצם לוקחות את המצב לידיהן ומטפחות את עור פניהן.

אני סבורה כי בטווח הגילאים 30 עד 60, לרוב, אין צורך בניתוחים כירורגים אלא אם מדובר במקרה קיצון כמובן. יש באפשרותי להציע לכן מגוון טיפולים טבעיים ואלגנטים יותר החל מטיפולי ג׳נאו דרך בוטוקס, חומצה היאלורונית, חומרי מילוי ועד טיפולי רדיאס.

נשים בצעירותן רצו להימנע מטיפולים מורכבים ואף ביקשו להשקיע את כספן במטרות אחרות. עם התבגרות הנפש והגוף הן מרגישות כי הן צריכות לתת לגופן את הדחיפה הנכונה בכוון הנכון. כאשר אני מתאימה ללקוחה את הטיפול המתאים ביותר עבורה, אני עושה זאת בזכות שיח פעיל עם המטופלת, אני מקשיבה ובונה תוכנית טיפולית בהתאם לצרכים שלה ובהתאם ליעדים שהיא מגדירה. מוזמנת להשאיר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

האם טיפול עצמי באמצעות משחות וסרומים מספיק?

יש בשוק הקוסמטיקה מוצרים רבים אשר אמורים לעזור לעור פנינו. בדומה לכל שוק אחר ישנם מוצרים איכותיים וישנם כאלה שלא. בחירה במותג אינה מבטיחה לנו שיש בו את החומרים הפעילים הנכונים עבורנו(רטינול, חומצה היאלורונית ועוד). חשוב מאוד למצוא את המוצרים אשר יתנו תוצאות אמיתיות עבורך. לאורך השנים ריכזתי אצלי בקליניקות מוצרים אשר אני ממליצה עליהן באופן אישי ונעזרת בהם בעצמי וזאת לאחר ניסיונות רבים של מוצרים שונים ולמצבים שונים. מוצרים נבחרים אלו יתנו מענה נכון לסוגי העור השונים אך עד רמה מסויימת.
חשוב לציין שלמרות שיעילות חומרים אלו היא מוכחת וחיובית ביותר, ישנו עדיין חסרון עקרוני מדעי בשימוש במוצרים אלה בלבד ללא שימוש בהזרקות נקודתיות.
מוצרים אלו ניתן למרוח על פנינו אך ייעילותם מוגבלת מכוון שהם באים במגע עם השכבה החיצונית בלבד וגם אם הם נספגים במערכת שלנו זה קורה בצורה שטחית בהרבה מטיפולים אשר מוזרקים לשכבה התת עורית(יש לעורנו 5 שכבות, הטיפול בזריקות מטפל בכל שכבות אלו). ולכן יש צורך פעמים רבות בטיפול משולב.

בסרטון זה אני מסבירה על שכבות העור השונות

טיפולי אסתטיקה באמצעות הזרקות נקודתיות להעלמת הקמטים

כפי שדנו בקטע הקודם, על מנת להגיע לשיפור מיטבי, איכותי ושישאר לזמן ארוך יותר יש צורך בזריקות תת עוריות אשר יטפלו בצורה נקודתית בבעיות האופייניות לסממני הזקנה של העור.

אצלי בקליניקות אציא לך מספר טיפולים שונים הן בטכניקות שלהן והן בחומרים הפעילים אשר לאחר בדיקה ושיחה משותפת אבין ממך מה מפריע לך ואתאים לך את הטיפול הנכון.
לצערי שמעתי על מקרים רבים שאנשים בחרו לעשות טיפולים אלו לבד, ללא כל עזרת איש מקצוע והתוצאות היו הרסניות במצבים מסויימים. חשוב מאוד להיעזר ברופא מוסמך בלבד אשר ידע לתת לך את הטיפול הנכון, בכמות הנכונה ובמיקום הנכון. אל תתפתו לחסוך בעלויות ובכך תחסכו לכן מפח נפש גדול.

בעבר טיפולי אסתטיקה היו יקרים יותר ושמורים לאלו בעלי יכולת כלכלית גבוהה מאוד. לשמחתנו התחום התרחב ומצא פתרונות ומוצרים אשר יכולים להתאים כמעט לכל כיס וזאת מבלי לפגוע באיכות החומר ובאיכות הטיפול. אני בוחרת בפינצטה את האמצעים והחומרים אשר נעשה בהם שימוש בקליניקות שלי.
מוזמנות לבקר בעמוד הטיפולים שלי בלינק זה.

טיפול במכשור רפואי – ג'נאו

אפשרות נוספת אשר עומדת לרשותכן היא סדרת טיפולים משלימים אשר מבוצעים באמצעות מכשור רפואי טכנולוגי מתקדם אשר משלב טיפול באמצעות חומרים טבעיים וטכנולוגיות מתקדמות. סדרה זו תטפל בקמטים נקודתיים, בכתמי עור, ביובש, בעור שומני ושלל תופעות נוספות.

זהו טיפול נעים מאוד אשר מקנה תחושת רוגע בגוף ובעור הפנים בנוסף לסגולות הטיפול שלו. מדובר בחוויה מפנקת למדי.

חמשת שלבי טיפול ג'נאו:

שלב ראשון: העשרת העור בחמצן (OXYGENATE).
שלב שני: קילוף העור (EXFOLIATE) –בזכות אוקסיג'נאו מתבצעת פעולת קילוף עדינה של פני העור והסרת התאים המתים.
שלב שלישי: החדרה (INFUSE) לטיפול במצבי עור שונים מחדירים חומרים פעילים לעור והתוצאה היא עור שנראה חלק יותר ומלא חיים.
שלב רביעי: אפקט הרמה (LIFTING EFFECT) שימוש באנרגיית גלי רדיו (TriPollar RF) אשר מחממת את העור – בעיקר את שכבת הדרמיס בצורה מבוקרת וכתוצאה מהחימום העור מקבל עידוד לחישות ייצור הקלוגן ואלסטין בצורה טבעית אשר מעניקה לעור מראה צעיר ורענן יותר.
שלב חמישי: ספיגה מוגברת (DEEP ABSORPTION) בעזרת גלי אולטרסאונד אשר מייצרים ויברציה מהירה היוצרת מרווחים זעירים בתאי העור, המאפשרים לחומרים הפעילים להיספג בצורה מוגברת ויעילה יותר.

יתרון נוסף של סדרת טיפולים זו הוא בהמנעות משימוש במזרקים(מחטים) לאנשים שחוששים מכך. עם זאת חשוב לי לציין שאני מאוד רגישה לנושא הזריקות ואני דואגת לאלחוש ולשימוש במחטים דקים מאוד לאנשים אשר רואים בזה מכשול. במידה ופחד המזרקים גדול מדי, ניתן ורצוי להיעזר בטיפולי ג'נאו.

מוזמנות לקרוא עוד על השיטה בעמוד ג'נאו

כיצד בוחרים את הטיפול הנכון עבורך

כפי שאתן רואות, תחום זה רחב מאוד ויש בפניכן מספר רב של אפשרויות. כל זה עלול להראות מבלבל ואף מקשה לראות את התמונה בשלמותה. באמצעות בדיקה ראשונית ושיחה עמך אוכל להבין ולהכין עבורך תוכנית טיפולים תוך מתן הסברים מפורטים והצגת האפשרויות השונות. אני תמיד נוהגת לפעול בצמוד לרצון הלקוחה ועדיין לוודא שבחירתה מתאימה לה ביותר.

מהות הטיפולים האסתטים היא לשפר באופן משמעותי את חייך ואת תחושתך אך באופן טבעי הטיפול אינו נשמר לנצח ויש צורך לחדשו עם המשך התבגרות העור ולכן חשובה מאוד מערכת יחסים נכונה ובריאה ביני ובינך.
חשוב לי שתדעי שאני פה לטיפול הרפואי ולתמיכה הרגשית הנדרשת. לעיתים מגיעות אלי מטופלות אשר נכוו בעבר או שהן חוששות מעולם זה וביחד אנו מצליחות לשפר את מצבן ולהגיע לתוצאות מצויינות. המטופלות שלי יקרות לי מאוד ואני מקפידה להעביר להן את התחושה הזו.

רוצה לשמוע עוד? מוזמנת אלי לפגישה לא מחייבת שבא נלמד להכיר אחת את השניה ואציג בפניך את הטיפול הנכון עבורך. לחצי כאן להשארת פרטיך ונחזור אליך בהקדם

 

מוזמנים לשתף למי שנראה לכם רלוונטי

לקביעת פגישת היכרות

אנו מתחייבים לא להעביר מידע זה לאף אחד מתוך כבוד לפרטיותכם.

כתבות רלוונטיות
בחינת אסימטריה

אסימטריה אסתטית

מהי אסימטריה? אסימטריה מתארת מצב של חוסר איזון בין שני הצדדים: צד אחד עלול להיות גדול יותר, גבוה יותר, שמן יותר, חד יותר, כהה יותר

קראי עוד »

פגישת היכרות חינם

אשמח להיפגש ולהכיר אותך ואת הסיבה שבגללה הגעת לאתר זה. אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי אבל מה שאני יותר אוהבת זה לראות את החיוך של הלקוחות שלי ואת האושר שלהן כשהן יוצאות מהקליניקה וחוזרות לחייהן: 

מסופקות יותר, שמחות יותר, יפות יותר! :) 

השאירי את מספר הטלפון שלך ואחזור אליך בהקדם.